Salva avab kõik oma klienditeeninduspunktid üle Eesti

11. Mai 2020
Kuigi COVID-19 viirus näitab käesolevaks ajaks taandumise märke, kestab eriolukord Eestis veel siiski 17. maini. Seoses sellega avab Salva Kindlustus alates 11.05.2020 kõik klienditeeninduspunktid üle Eesti, kuid eriolukorra lõpuni osaliselt kitsendatud avamisaegadega.
Salva avab kõik oma klienditeeninduspunktid üle Eesti

Klienditeeninduspunktid, mis asuvad kaubanduskeskuste pinnal (Hiiumaa, Jõhvi, Narva  ning Tallinna Mustamäe ja Lasnamäe) on alates 11.05.2020 avatud tavapärastel aegadel. Ülejäänud klienditeeninduspunktid töötavad kuni eriolukorra lõpuni tööpäevadel 09:00- 15:00. 

Salva esindustesse ja klienditeeninduspunktidesse palume pöörduda nendel klientidel, kellel on mure, mida distantsilt lahendada ei ole võimalik. Kõikides klienditeeninduspuntkides on olemas klientidele mõeldud desinfitseerimisvahendid ning lubatud on teenindada 1 klient korraga.

Salva Kindlustus palub klientidel esinduse külastusel järgida lihtsaid reegleid, et hoida ennast ja teisi tervena: 

  • Külasta võimalusel Salva esindust või müügipunkti üksi. Ära võta kaasa lapsi või vanavanemaid.
  • Mõtle eelnevalt oma mure läbi, et kohapealne protsess sujuks kiiremini.
  • Palun hoia vähemalt 2 meetrist vahemaad teistest külastajatest ning Salva teenindajatest.
  • - Palun desinfitseeri käsi ENNE ja PÄRAST kontakti. Desinftseerimiseks kasuta juhiste läheduses asuvat desinfitseerimisvahendit või küsi selle asukohta Salva teenindaja käest.
  • - Võimalusel kasuta Salva Kindlustusega suhtlemiseks digitaalseid kanaleid – telefoni, e-kirja ja suhtlust läbi kodulehe. 

Lisainfot saab tööpäeviti kl 8.00 - 17.00 telefonilt 6800 500 või e-posti aadressilt salva@salva.ee.

 

Hoiame üksteist!